Johnson & Johnson 7 Minute Home Fitness Programa

Johnson & Johnson 7 Minute Home Fitness Programa

Etxean modu eraginkorrean entrenatzeko modu baten bila zabiltza ariketa-makinarik beharrik gabe? Guztiz doakoa den Johnson & Johnson 7 Minute Workout aplikazioak lagun dezake.

♥ GAIAN: «IPhone osasuna: nola konfiguratu eta nola erabili aplikazioa.

Aplikazioak (artikulu honen behealdean dagoen esteka) 7 minutuko fitness programa bat eskaintzen du, ariketa aerobikoak eta kardiobaskularrak konbinatzen dituena, etxean ere egin daitekeen entrenamendu eraginkor baterako. Tarteko prestakuntza izeneko ikuspegi zientifikoan oinarritzen da. Entrenamenduak denbora laburra hartzen badu ere, bihotza ia bularrean irtengo da gero.

Chris Jordan terapeuta fisikoak garatua, aplikazioak ariketa labur eta biziak atsedenaldiekin txandakatzen ditu. Horrela funtzionatzen du.

♥ GAIAN: Nola lortu etxean lasai bizkor.

Johnson & Johnson-en 7 minutuko etxeko ariketa programa

Egin ariketa bakoitza 30 segundoz, tartean 10 segundoko atsedenaldiak eginez:

1. jauzika

Jauziak hankaren luzapenarekin eta besoaren kulunkarekin lekuan bertan. AEBetako armadako soldaduak entrenatzeko erabiltzen den ariketa. Erresistentzia fisikoa hobetu eta muskulu-malgutasuna garatu ariketa-espazio handi baten beharrik gabe. Ariketa ezin hobea da tarteko entrenamendurako, entrenamendu kardiobaskularra edo ariketa aerobikoaren aurretik berotzeko.

♥ GAIAN: Pisu ezin hobea emakume eta gizonentzat: nola zehaztu formula medikoak erabiliz: 5 metodo.

2. Jarri hormaren kontra

Interesgarria zaizu:  Nola handitu Instagrameko argazkia iPhone-n?

Ariketa honek hormaren kontra makurtuta egotea eta okupatzea eskatzen du, belaunetik gorako hankak lurrearekiko paraleloak izan daitezen. Ariketak gorputzaren beheko indarra indartzen du eta oreka zentzua hobetzen du. Efektu nagusiak gluteal, txahal eta quadriceps muskuluetan daude.

♥ GAIAN: Kardio: bihotz taupadak edo zure iPhone taupadak nola neurtu gailu osagarriak erosi gabe.

3. flexioak

Etzan zaitez gainazal lau batean, eskuak sorbaldaren zabaleran alde batera utzita, palmondoak gora, oinak pelbisaren zabaleran, behatzak lurrean lauak. Ariketa sinple eta eraginkorrenetako bat.

♥ GAIAN: Te poltsa bat behin baino gehiagotan prestatu al daiteke?

4. Bihurketa

Ariketa abdominalak egiteko. Lurrean etzanda, hartu eserita posizioa. Ez tiratu burua eskuekin. Mantendu ukondoak zabal-zabalik.

♥ GAIAN: iPhonerako pedometroa, edo nola zenbatu urratsak, distantzia eta kaloriak osagarriak edo aplikazioak erosi gabe.

5. Urratsak urratsak

Ariketa honek ipurmasaileko eta izterreko muskuluak entrenatzen ditu. Ariketak banku edo pauso batean zutik egotea eskatzen du.

♥ GAIAN: Zertan bereizten dira begetarianoak barazkijaleengandik?

6. Air squat

Jarri oinak sorbalden zabaleran, behatzak apur bat kanporatuta. Beheko posizioan, aldakak belaunen azpitik joan behar dira; goiko posizioan, belauneko eta aldakako artikulazioak guztiz luzatuta daude.

♥ GAIAN: Eskuineko barra: zer gertatzen da ariketa egunero egiten baduzu. 7 hobari polit.

7. Aulki batekin okupa

Interesgarria zaizu:  Nola instalatu Apple TV bideo pantaila babesleak Windows eta Mac-en

Ariketa honetarako, jarri aulki bat zure atzean, eskuekin hartu eta apur bat okupa.

♥ GAIAN: Zein da olibondoen eta olibondoen arteko aldea eta zein da osasuntsuagoa?

8. Taberna

Sabelean etzanda, hankak altxatu eta ukondoei eutsi. Ariketa hau eta bere aldaera guztiak muina entrenatzeko bost ariketa eraginkorrenen artean daude, batez ere sabeleko muskuluak, bizkarrezurra nahi gabeko gainkarga saihestuz. Erabili ispilu bat zure gorputza lurrarekiko paralelo dagoela ziurtatzeko.

♥ GAIAN: Zergatik jaiotzen diren gorritxoak eta nola desberdintzen diren gainerakoetatik.

9. Lekuan korrika egitea

Bihotza eta arnasketa entrenatzeko ariketa, baita hanken muskuluak ere. Korrika egiteko alternatiba ona.

♥ GAIAN: Manipulazioaren aurkako babesa ezartzeko 12 lege natural

10. Urratsak

Hanka ariketa eraginkorrenetako bat. Gluteal eta izterreko muskuluak hartzen ditu parte, batez ere koadrizepsak.

♥ GAIAN: Hamar aholku atalase hori aspaldi gainditu duten hogeita hamar urtetik gorakoentzat.

11. flexioak gorputzaren biraketarekin

Jarri etzanera, eskuak sorbalda-zabalera alde batera utzita. Ondoren, egin flexio batzuk. Ez makurtu, mantendu bizkarra zuzen. Jaiki lurretik eta biratu ezkerreko aldera eta altxatu eskuineko besoa sabairantz. Ariketa hau ona da besoetako eta bizkarreko muskuluetarako.

♥ GAIAN: Zein izan behar du pertsona osasuntsu baten pultsua eta nola neurtu.

12. alboko barra

Interesgarria zaizu:  Nola jarraitu seme, senar, emazte edo aitona bati telefonoa erabiliz

Aurreko ariketa eta oholaren konbinazioa. Altxatu goiko hanka zeregina zailago egiteko.

Deskargatu J&J 7 minutuko entrenamendu ofiziala iPhone eta iPaderako (App Store)

Ikusi ere: